Facebook

Co zyskujesz dzięki integracji z Facebook'iem?

Zasięg

Sprzedaż biletów za pośrednictwem Facebooka to większy zasięg promocji, a w konsekwencji, większe szanse na dotarcie do potencjalnych klientów i sprzedaż biletów. Zakup biletu przez uczestnika jest równocześnie rekomendacją dla jego znajomych, którzy kupując bilet rekomendują wydarzenie swoim znajomym, itd. Twoje wydarzenie promuje się niemal samodzielnie, a Ty zyskujesz wielu nowych klientów.

Czas

Integracja strony wydarzenia stworzonej w naszym serwisie z Facebookiem trwa dosłownie chwilę. Uczestnicy wydarzenia docenią fakt, iż mogą sfinalizować transakcję bez konieczności opuszczania Facebooka, przeszukiwania Internetu lub ręcznego wpisywania adresu www, a Ty szybciej zaczniesz sprzedawać bilety.

Autopromocja

Sprzedając bilety poprzez własny FunPage nie tylko zwiększasz na nim ruch, ale przede wszystkim promujesz własną markę i silniej wiążesz z nią uczestników organizowanych przez siebie wydarzeń. Dodatkowo, przy okazji zakupu biletu na konkretne wydarzenie uczestnicy mają okazję zapoznać się z całą ofertą wydarzeń w Twoim „sklepie”. Promujesz sam siebie!

Łatwość obsługi

Oferowane przez nas rozwiązanie zostało zaprojektowane w sposób umożliwiający łatwą i szybką integrację z Facebookiem. Kilka kliknięć myszką wystarczy by, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, dotrzeć do nowych odbiorców czy skrócić czas rejestracji w serwisie. Pamiętaj, na Facebooku konta ma zarejestrowane prawie 10 mln. Polaków.